Second Logo

Ta del av Motums nya serviceguide för hissar och portar

Välkommen att ta del av Motum-koncernens nya serviceguide för hissar och portar! Syftet med denna guide är att göra det enklare för fastighetsägare och bostadsrättsföreningar att vidta åtgärder för att hissen och porten ska fungera bra samt vara säker att använda. Guiden är tänkt att fungera som en vägledning för fastighetsägare, fastighetsförvaltare och styrelseledamöter i bostadsrättsföreningar som inte har någon hiss- eller portteknisk bakgrund.

I serviceguiden har vi samlat allt du behöver veta om hiss- och portservice. Du kan t.ex. läsa om vad regelverket säger gällande skötsel och underhåll, om fördelarna med att teckna serviceavtal och inte minst följa med en av våra duktiga hisstekniker på servicebesök. I guiden förklarar vi även varför det är viktigt att ha rätt port för verksamheten.

Har du frågor eller funderingar kring Motums serviceguide eller vill beställa tryckta exemplar, vänligen kontakta Vendela Dellner, Marknads- och kommunikationschef Motum, vendela.dellner@motum.se / 0722 9972 86

Länk till Serviceguiden i blädderbar pdf

Länk till Serviceguiden i utskriftsversion

Motum-koncernen är Sveriges största oberoende hiss- och portleverantör. Tillsammans är vi 400 anställda från norr till söder som servar, moderniserar och installerar nya hissar och portar. Hållbarhet är ett ledord på Motum och vi lägger stor vikt vid att våra lösningar ska vara bra för både människa och miljö. För att ge våra kunder så stor valfrihet som möjligt arbetar vi uteslutande med öppna system.

Motum AB, c/o ITK AB, PO Box 11034, SE-161 11 Bromma Sweden, E-mail: info@motum.se